Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason

Friday, April 30, 2010

Tak Pandai La...

Macam mana ni..nak ada blog da ada, tapi tak pandai...nak letak gambar tak pandai..nak tukar dr Malay ke English pun tak pandai..malunya kalau ada budak2 ofis yang tau..berblog nak tapi taktau...

Gian ni..

Gian apa tu..
hehe..Gian nak menulis..
Tulis la..nikan blog hg..sapa heran..
Seronoknya nak balik kg..ada kawan waktu belajar dulu nak betunang sok..
orang sibuk nak cuti, dia sobuk nak bertunang..hehe..jangan marah As.
As ni mmg buat aku sakit jantung..
Tup..tup.. dia kol aku jmput p mjlis tunang dia..da 2 bulan lebih dia bagitau..
kalau takpi tak sdap plak..wlaupun ada kenduri sedara tapi kena p As dulu..
mak pun tak paksa kalau sebut pasai As..yerla..tiap taun dtg rumah time raya..
Ada sekali tu ngn mak bapak dia sekali mai..bagus dak As ni..nak tgk gambar As..cantik, kulit dia gebu sangat..eee..geram mcm nk cubit ja tp xbrani takut dia sekeh kepala satgi...nanti kalau ada gambar tunang dia bleh la ltak..

Get Start

Setelah sekian lama hasrat terpendam jer kat ceruk hati..akhirnya...pagi jumaat yang indah ni, dah berjaya di realisasikan..
erm..mau kabarkan sama kawan2 atau diamkan...diamkan la dulu..kalau ada yang teringin nak baca, ..oh malunya...