Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason

Friday, April 30, 2010

Gian ni..

Gian apa tu..
hehe..Gian nak menulis..
Tulis la..nikan blog hg..sapa heran..
Seronoknya nak balik kg..ada kawan waktu belajar dulu nak betunang sok..
orang sibuk nak cuti, dia sobuk nak bertunang..hehe..jangan marah As.
As ni mmg buat aku sakit jantung..
Tup..tup.. dia kol aku jmput p mjlis tunang dia..da 2 bulan lebih dia bagitau..
kalau takpi tak sdap plak..wlaupun ada kenduri sedara tapi kena p As dulu..
mak pun tak paksa kalau sebut pasai As..yerla..tiap taun dtg rumah time raya..
Ada sekali tu ngn mak bapak dia sekali mai..bagus dak As ni..nak tgk gambar As..cantik, kulit dia gebu sangat..eee..geram mcm nk cubit ja tp xbrani takut dia sekeh kepala satgi...nanti kalau ada gambar tunang dia bleh la ltak..
Post a Comment