Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason
Powered By Blogger

Monday, May 3, 2010

Tanggal 1 Mei 2010..

Walaupun 1 Mei dah berlalu tapi banyak kenangan indah dan pahit yang berlaku hari tu..Seperti yang semua tahu aritu Asfarina Azemi bertunang dengan En.Sani. (gambar tiada lagi, ada kat syazana). Happening la. As mmg gorgeous. Yang turut hadir adalah Syazana, Eju toek dan jugak Hasanah (kawan Eju). Erm, sebenaqnya tak banyak gambar pun sebab kami sibuk melantak..Pastu aku nak cepat..plak sebab nak pi majlis nikah Aini (geng kat sek. ASMA dulu). Tak sangka si kecik tu dah jadik wife org..Dia nikah dalam kul 2.00pm, tapi aku sampai dah dekat 4.30pm, terpaksa kalut2 wish, sebab dia nak gi outdoor..Tak pe la kasi dia pi outdoor, aku lepak dengan mak dia jela...Mak dia mmg da kenal sangat dengan aku..

Apa yang Berlaku Bila Sampai Rumah....
jeng..Jeng..jeng..sampai2 ja mak terus tanya.."Anak jiran sebelah tu nama apa?" aik, apasal tanya aku plak.takkan mak aku tau papa plak kot.."Pasaipa mak?".."erm, tadi mak pi rumah sebelah tengok orang sakit, depa kata keluarga tu pi meminang,..Budak tu baru abih kat U dia 3 hari, dah bertunang..Keja dah kot".."oh budak tu, tak lagi kot"...Oh mak, kecik ati dengaq..Selama beberapa saat aku terkesima..terdiam tanpa kata..Then, ok..I got It..dah, jangan pikiaq lagi, Concentrate on work..Nak pi Kuching kan bulan 8 ni??? buat paper work...

hehe..tah paap jer la..saja nak mengurangkan tekanan yang dok menekan2 limpa, jantung, hati dan usus kat dalam perut ni..Ok, buat keja dulu...

No comments: