Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason
Powered By Blogger

Friday, May 7, 2010

USM, Pulau PiNAng..



USM masih seperti dulu..
3 tahun lepas waktu aku habih konvo,
nangis-nangis sebab sedih berpisah dengan kawan-kawan..

Hari ni aku melawat kawan aku yang masih buat Master di USM..
Katanya...

"Hari Rabu teringin gi makan kat Subaidah, macam kita dulu-dulu, abih je kelas makan kat Subaidah, then ada acara kat Dewan Budaya, ala, acara tu diorang suruh nyanyi lagu USM..Sedihnya, lama betul Eju kat sini ..dekat 6 taun..pastu dis week eju dah nak tinggalkan USM..."

Aku yang dengaq pun rasa sedih jugak..teringat kenangan zaman jadi student dulu...InsyaAllah, aku akan jadi student balik..baru tadi bincang dengan lecturer dan Alhamdulillah, aku yakin kali ni aku membuat pilihan yang tepat...Harap-harap tak macam dulu, poyo je semangat, pastu lupakan terus...

Kali ni aku berazam akan buat yang terbaik..yang penting ini suma untuk masa depan aku jugak...

Chayok..Chayok..Chayok!!!!!!!!!!!!

No comments: