Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason
Powered By Blogger

Thursday, July 1, 2010

akhirnya JUN ku tinggalkan

terima kasih Ya-Allah, kerana menghadiahkan Jun
sebab semalam, lepas solat maghrib, aku pikir balik
kenapa aku sangat terasa dengan bulan Jun
kemudian baru aku realize, banyak benda penting yang berlaku dalam idup aku melibatkan bulan Jun

aku masuk universiti bulan Jun, daftar matrik tak ingat sangat bulan berapa, aku beli kereta pun bulan Jun (sebab baru renew roadtax, so ingatla), aku dapat permanent bulan Jun, aku kenal dia pun bulan Jun, Qama dapat jadik lecturer pun bulan Jun, paling penting Mak aku n Yonne lahir bulan Jun..herm...banyak benda tu...

-Julai-
tak tau la macam mana..tapi pagi ni macam kelam kabut sket..sebab banyak keja yang ditinggalkan kat LAb ni..kerja2 sintesis la..kami akan bekerja dengan bersungguh-sungguh kali ni..sementara nak tunggu makcik2 yang buat keja di USM ,Kelantan balik, kami kena setel kerja kat AMREC ni..Semoga kurang tekanan..sebab pagi tadi time susun jadual pun dah tertekan dah makcik Syazana tuh...hahaaa...

ok, back to work..

3 comments:

cloudies said...

ehem2...
makcik mana tu???meh la klate ni mokcik pinky mouse...best tau...stay kt tempt wns ni..Dr. pon ada offer tau...make sure duet tu bwk..nnt puteh mata x dpt br sopin tau!miss u oll la...huhuhuhuh

Norhidayah said...

hehe..mokcik nurul ngan makcik timah..hehe..okes..tapi tak sure lagi..tengok nanti macam mana...jangan tensen2 kat sana sbb hampa tensen kat sana kami pun tensen kat sini..jerawat makin naik...Dah gi jumpa Dr, Dr kata sebab tensen nih..hehe...plus kegatalan melanda sekali..

cloudies said...

alah mokcik pinky....

gatal???kegatalan jenis apakah yg melanda cik pinky?muahahahha