Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason
Powered By Blogger

Monday, July 19, 2010

lama tak tulis

lamanya rasa tak menulis. macam takda mood nak tulis, seronok membaca blog orang jer. lagipun banyak sangat keja2 kat lab yang menuntut sepenuh komitmen. tersangatlah sibuk di lab itu. menyampah sangat rasa, buhsan, rasa macam nak bakar jer lab tu, tapi bila ingat balik aku dibayar gaji untuk buat all those works, tenang la sikit hati aku.

pagi ni, semangat rasa sangat down. sebab...
aku kan nak gi sarawak. n i really hope yang aku akan jadik oral presenter, las sekali pagi nih depa hantar emel yang aku akan jadik poster presenter..huhuu. aku tak kisah kalau labwork tu macam labwork yang aku dok buat sekarang ni. jenis yang buat ramai2..tapi labwork yang aku nak bawak tu, labwork yang aku buat sepenuh hati aku, yang paling aku bangga sekali, yang aku buat tanpa rasa tekanan, yang aku sanggup bangun pagi2 pahamkan paper jurnal, sanggup balik malam2 buat drug release, sanggup macam2. sanggup datang on weken tanpa rasa dipaksa. sebab i am the most responsible person for that projek. i do it alone. huhu. sedih sangat. sangat down. sepatutnya aku rasa aku kena rasa seronok sebab kalau poster aku just pi tampal n boleh pi jalan2 sekitar kuching. tapi that is not the real purpose kenapa aku bertungkus lumus nak join conference tu. waaaaaa...

down sangat

1 comment:

Fazira Albaijure said...

cuba utk nxt conference pulak ok.. jgn sedih2.. sinyum sikit... ;)