Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason

Monday, July 5, 2010

nak hiking



semalam semasa aku lepak2 kat rumah kakak di SP
tetiba jer terasa nak ajak kakak aku gi jalan2
apa lagi

"kakcik, jom kita pi round2 taman"
"Jom, naik bukit semarak jom"

kakak aku ni pantang ja ajak jalan2
laju ja nak
ajak Azwa yang berat badannya agak berlebihan taknak plak
terpaksa la kami yang tak berapa nak kurus ni gi berdua ja
sampai ja kat bukit tu
aku tengok macam ok ja..

sekali aku panjat tak sampai 100m dari paras tanah
adoiiiii...penatttt..
terpaksa turun balik

so, pagi tadi sampai je afis aku ajak budak2 ofis gi hiking
sebut ja nak gi hiking kat SP
macik syazana dah curious
dia ingat aku ada agenda tersembunyi la tu
hahahaha..macam aku ni jahat sangat...

tak sabarnya nak gi panjat gunung
BUKIT SEMARAK nantikan kedatangan kami
tak sabare nak tengok SP ngan penang
oooohhh..
harap2 ramai yang nak join...
Post a Comment