Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason

Thursday, February 23, 2012

Dia Datang, Kamu Pergi

2009,
Hosmet saya, Norita hassan kembali ke UKM untuk menyambung pengajian PhD dengan membungkus semua mak nenek kepunyaannya... sedey, dah takda kawan nak ronggeng..



2010,
Qama tinggalkan Kulim untuk selamanya. huhu... sangat sedey..



2011,
Elida tinggalkan malaysia.. menuju ke Korea selama 2 tahun demi menggenggam segulung ijazah master.




2012,
Malam ni, Hasimah hassan akan naik flight mengikut jejak langkah Elida ke Korea.





Sangat la tak best perasaan duduk sorang ini... bulan 2 ni, aku akan tinggal kat rumah kulim utama tu sorang2 sebab Ayu nak cuti lama untuk dia kawen..



Den kena kawen jugak le camni...
Post a Comment