Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason
Powered By Blogger

Friday, March 9, 2012

Trip Cameron

Kita tengok gambar dulu yer...



















Nak edit dekat gambar tapi taktau nak buat mcm mana. pc ni susah sket. kalau kat lappy laju la saya dah edit. Sebenarnya trip ni saya dan shira ikut cupin ja. Tak rancang pun, but since cupin pegi sorang2, haruslah kami ikut sekali. Terpaksa amik cuti sebab pegi hari selasa. Mula2 tu macam agak pikir2 jugak la nak pegi cameron or nak pegi dengar seminar kat hotel di Penang. Last pilih cameron sebab kalau pegi seminar of coz tujuan utama sebab nak makan haibat ja. Bukan nak dengar sangat.
Bertolak ke cameron pagi2, tapi sampai atas cameron dah tengahari. Berenti kat Sg Perak lama sikit kot. Pastu bila naik kena ikut belakang lori dan kereta yang lembab, perjalanan menjadi lebih panjang.
Naik cameron tengahari takda la heaven sangat, sebab panas. Tapi pukul 1 camtu hujan seh. Sejuk maaaaa... bergetar-getar gigi ini. Survey homestay dulu dengan En Rostam. En Rostam ni agak kerek la bagi aku.
Then, si cupin dan ejab (bukit jalil) naik gunung berembun, aku, shira,kakju,moh dan usop pegi survey ladang boh. Nanti nak buat lawatan ke kilang boh. Tu pun dah amik masa yang lama. Kol 4 baru kami bertolak ke mardi nak pickup cupin and ejab. Semayang asaq dan zuhur, soping sikit2, terus turun ikut simpang pulai. Sampai kulim around 11 malam la jugak.
BTW, tak rugi saya ikut geng ni naik cameron, release doh kat atas cameron, sejuk2, makan jagung panas....
p/s: ahad sebelum tu pegi tambun dan makan mee udang kuala sepetang.. besttttt...

No comments: