Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason
Powered By Blogger

Thursday, October 25, 2012

Salam Aidil Adha..

Alhamdulillah, hari ni jemaah haji akan ber wukuf.. hampir menyelesaikan rukun islam yang ke-5 mereka.. kita yang kat Malaysia ni, tumpang meraikan, sementelah masih belum berkemampuan untuk ke sana, kita meraikan dengan berkorban...


Wah, di pagi esok nak raya, masih bersemangat saya datang ke opis.. Nak buat macam mana, masih ada kerja lab dan kerja master yang perlu diselesaikan..


Bersempena dengan hari wukuf ni, kita digalakkan berpuasa, tapi saya tak puasa pun atas sebab2 yang memang tidak membolehkan, makanya kita berdoa banyak2 semoga dosa2 kita diampunkan dan semoga Allah mengurniakan Syurga Firdaus untuk kita.. Semoga kurang 7 tahun dari sekarang, Allah menjemput saya pula untuk menjadi tetamunya yang paling istimewa... Tak sabar nya....


Kepada yang akan pulang ke kampung, berhati2 di jalan raya..
Kepada yang akan melakukan ibadah korban, semoga korban kita diterima Allah..
Kepada yang sudah pulang, selamat memasak lemang dan ketupat..
Kepada saya sendiri, semoga hari raya ini menjadi hari raya yang indah, motip???


ok, kepada yang beraya di alor setar, jemput la datang ke pokok sena.. Kami melakukan ibadah korban pada raya pertama.. jemput la datang, (walaupun saya tau takda sapa yg akan datang)..



Selamat Hari Raya AidilAdha semua...


Antara kawasan temasik haji yang sempat saya capture.. besar dan semoga kita semua pun dapat jejakkan kaki ke sana nanti....





No comments: