Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason
Powered By Blogger

Wednesday, November 5, 2014

Little Caliph Taman Kemuning, Kulim

Assalamualaikum,

Happy November..

Cepatnya, dah hujung 2014, dah masuk 1436H dah.. 

Entry ni khusus untuk kawan merangkap bos Little Caliph Taman Kemuning, Kulim. Sekalung tahniah untuk Puan Samsiah, mengharungi semua duri dan kemucup untuk berjaya. Alhamdulillah.

Tahniah Sham dan Abg Redza, berjaya akhirnya menempuh stage pertama, sekarang masa untuk bergerak terus. InsyaAllah, dengan niat yang baik dan visi yang jelas korang berdua mampu. Semoga Sham dapat gunakan pengalaman sebagai penyelidik dan pegawai integriti, dua bidang kerja yang dapat membentuk teknik berfikir dan bertindak yang baik. Jadilah bos dan pendidik yang terbaik, menekankan aspek duaniawi dan ukhrawi. 

Secara peribadi, saya tumpang gembira yang teramat. Dari aspek kewangan, saya mungkin tak mapu untuk bersama Sham walaupun itu juga hasrat saya. Tak mungkin saya lupa, betapa teruknya saya dan shira accident on the way balik dari mendengar talk little caliph di shah alam. Alhamdulillah, Allah masih panjangkan nyawa. Ngeri nak ingat semua, hancur kereta shira. 

Good luck Sham dan Abg Redza, juga tak lupa buat Aleesya, Aireen dan si kecik Liyana. 

Jangan pernah berhenti mengorak langkah. Lepas ni boleh buka branch lain pulak. I boleh jadi partner.. hehe


No comments: