Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason
Powered By Blogger

Sunday, July 30, 2017

Sorry, saya takda anak lagi!!!!!

Lunch hour harini
Saya keluar dengan Syazana
Sebenarnya taktahu nak ke mana, just nak cari lunch light-light
So, Syazana ajak ke Giant
Moh le ke sana

Sebelum tu pergi ambik gambar konvo yang saya hantar ke kedai untuk diframekan
Syazana kata cantik frame, walaupun cuma berharga 40hengget
Well, tengok objek yang diframekan kan lah..gituuuu

Ok, berbalik kepada cerita di Giant

Masa sampai Giant tu, penuh manusia, parking penuh
Jauhnya la hai kami parking

Masuk je dalam building giant, depan kiosk-kiosk tu ada la ramai promoter
Rasanya macam promoter yang jual barang luckydraw tu
Ala, yang suruh kita tulis nama je kengkonon nanti dapat hadiah
Gitu la ala2 promoter tu

Tapi kali ni promoter tu muda sangat
Kecik je adik lelaki tu
Waktu kitorang lalu tu, kebetulan saya yang paling dekat dengan promoter
Adik yang paling muda datang hampir sangat sambil tanya
"Kak, maaf nak tanya, akak ada anak bawah 10tahun tak?"

Seriously??? Terkejut ok,,, ingatkan nak suruh tulis nama macam biasa

"Maaf yer, saya belum kawen lagi so belum ada anak"
 Terus kitorang cepat-cepat blah sebab terkejut dengan soalan tu

Haahahaa..
BTW, thanks atas ingatan...


Balik opis ni, sambil berpikir 
Tetiba rasa kesian pulak kat adik tu
Nampak dia muda sangat
Mesti dia baru kerja
Haish... adeh la, payah sungguh jadi wanita keibuan ni
Harap-harap adik tu dapat la customer yang ada anak bawah 10tahun
*Patut bagi syazana yang jawab soalan adik tu, sbb anak syazana dah besar


 

No comments: