Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason
Powered By Blogger

Thursday, August 9, 2018

Random - 2

Semalam kan
Tiba-tiba ja Kulim dilanda ribut, kilat bersilau, guruh sabung-menyabung
Tak dapat la nak dengar presentation Zuhana 
Dia kata dia taknak bertanggungjawab kalau tengah ON phone tetiba kena sambar kilat
Bagus!!!.. Aku haruslah suka 
Frankly speaking, aku memang memang memang tak berapa suka cakap ON phone
Kalau ada apa-apa, sekarang zaman whatsapp kan, so, mesej je leeee
Kalau nak cakap pasal kerja kat ofis boleh kol,
Gitu ler kalau manusia yang ada masalah kecelaruan ketenangan
Tak tau la kenapa, dulu ok je, sekarang memang try to avoid cakap telefon especially at night
Tapi kalau ajak jumpa sambil minum teh tarik ais,
IM OKAY, terus lets go...

BTW, tengahari ni Zuhana nak pergi present projek fast and rapid dengue detection kit di kementerian yang biaya projek ni..
Zuhana sekarang dah taraf boss, maybe, sirim patut consider untuk tinggikan gaji dia ke range RM 7000-8000, lepas tu zuhana boleh lah faraidkan sikit gaji dia dekat aku, sebab aku pun ada portion jugak dalam peningkatan kerjaya dia ni... 
Sebagai contoh, dalam ramai kawan-kawan, aku rasa aku sorang je selalu sebut pasal gaji in future kan,
Orang lain mana ada, menganjing je kan.. 👿
So, Zuhana, nanti hang dah jadi boss kat sirim, jangan lupa belanja aku,
Sebab masa tu aku dah jadi boss hang kat tempat lain yang dirahsiakan nama tempat dia… kahkahkah
Opkos la aku kena naik jawatan lagi tinggi dari hang.
Sebab blog ni aku yang tulis

This post akan jadi a very random post,
Sebelum aku dipromote ke jawatan blogger hidup segan mati tak mahu
Better la aku update apa yang dah jadi kat hidup aku beberapa minggu/bulan ni
Tapi sorry la, aku takde pulak info nak tulis review pasal muvie
Well, almaklumlah, rumah aku ni ada je tv besar gedabak tapi takda siaran
So, kalau ada orang kesian dan bagi muvie hat depa download, boleh ler aku menengoknya
Kalau takda muvie, hermmmm
Aku pandang siling je la malam-malam
Hahahahahahahahhaa

So, cerita husna la, nekpah la, apa lagi tah, a very no no no!!!! kay!!!!

Eh, dah pukul 8am lah
Nak kena mandi g kerja dah ni
Nanti la sambung semula, aku ni ngok-ngek sikit

Zu, good luck yer... Leon menanti tu... 😆

Daaaaaaaaaa

No comments: