Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason

Tuesday, January 4, 2011

azam tahun baru

setelah 4 hari masuk taun 2011, baru aku nak tanam azam. lambat betol..
bukan lambat, tapi tak semangat..
semangat ada tapi sikit sangat.
sikit ok la kot eh daripada takda langsung.

apa nak direalisasikan tahun ni???

1. kena berjaya jugak register. kumpul duit...

2. ubah status. kena jugak kumpul duit.

3. tingkatkan nilai kewangan.. kumpul duit.

4. kumpul duit


nampaknya tahun 2011 akan menjadikan aku seorang yang mata duitan.

aku rasa semangat aku semakin bertambah. bila sebut duit ja terus bersemangat.
nampaknya perlu melonggokkan duit depan mata baru semangat bertambah.


kawan2, boleh pinjam duit tak nak longgok depan mata. pembakar semangat aku.

6 comments:

Azni Zuhaini said...

ish ish.. mak cik aku lah!

duit x cukop lagik ka?

Anonymous said...

duit...duit..duit....insapla...

pinky mouse said...

cik noni:anda nak suppod saya tak? cik noni nanti support saya yer..

anony: aphal lak nak insap. masuk toilet kat mall pun 3 kupang..

Anonymous said...

insapla...jgn la dok teringat kat duit...nnt jd berkira2..angggapla 3 kupang tu untuk rezeki anak2 macik cleaner tuh...

pinky mouse said...

anony: kena la. harga minyak pun asik naik ja. tah2 makcik cleaner tu lagi hebat gaji dia dari aku..

Anonymous said...

yer la...jgn berkira2 sgt dgn org..nnt tuhan berkira2 dgn kita...lagi susah...biaq pi la gaji dia lebih besaq..