Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason
Powered By Blogger

Friday, March 30, 2012

saya nak ke oversea

Saya nak pegi oversea... mengidam nih..
Tapi saya tau bos besar tempat saya kerja bukanlah salah satu source untuk saya dapat menunaikan impian saya.
Kata Shira, saya hanya ada bos kecik tempat saya belajar untuk saya dapat pegi oversea.
saya nak pegi oversea bukan untuk belajar atau bekerja lama2, paling lama maybe untuk 3 bulan. Saya mana boleh nak meninggalkan mak saya lama-lama.
Kena kerja kuat nih untuk nak pegi oversea..
Perancis, wait for me..
(dalam banyak2 negara, perancia jugak yang saya tingin sangat nak pi. Saya nak pi eiffel tower. Lepas dah habis tawaf perancia saya nak ke US. Saya nak ke niagara fall)
p/s: ini menambahkan lagi kriteria calon suami saya...yippi