Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason
Powered By Blogger

Friday, January 15, 2021

Today, after 10 years.. What a day

 15 Januari

Satu tarikh yang akan sentiasa segar dalam ingatan

Nak tau kenapa segar

Sebab pagi-pagi tadi aku dah dapat notification FB pasal kawan aku post kat wall aku

Ceh, hampeh betol FB ni


Hurm, 

Hari ni, dah sepuluh tahun peristiwa tersebut berlaku

akan tetap dalam lipatan kenangan, insyaAllah


Dan,

Tahun ini jugak aku akan tinggalkan rumah yang aku dah duduk lebih 10tahun ni

Rumah yang banyak menyimpan kenangan manis suka dan duka

Walaupun ini rumah kedua aku di Kulim tapi hampir 1/3 hidup aku habis kat rumah ni


Awat la pulak aku nak sentimental

Padahal aku baru search cari rumah kat mudah.my je pun

Bukan nya aku dah nak pindah keluar esok

Poraaah dayah ni

Drama queen sangat

No comments: