Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason
Powered By Blogger

Monday, May 31, 2021

Today deserve a post: HAPPY, tapi esok full lockdown

 Hai,

Semua masih waras ke tu?

Aku tengah happy, so happy, sebab baru habis satu projek yang tak susah tapi sangat memberi impak maksima kepada kewarasan aku.. Hanya dengan nampak notification or thinking about the project, will released my dopamine, dan menyebabkan aku restless. It is one of the feeling in the world yang aku benci. Perasaan yang membuatkan aku menyesal being in the circle at the first place. 

Tapi takpa, now, dah setel.. Yeay.. And come the FMCO. Takpa, asalkan that specific project habis, aku dah ok nak hadapi FMCO. Gitu... 

By the way, tadi tengahari aku dah submit one big project. And lepas habis je projek yang menyebabkan chemical dopamine aku release dengan banyak tu, aku dapat satu call dari pejabat PMO. Come again another rain. Ok, call tu maksudnya tanggungjawab makin bertambah, tambah-tambah bila caller kata kita kena go thru the milestone in details one by one, meremang ok bulu roma. Tapi, aku berjaya meyakinkan caller tu bahawa kita boleh postpone discussion until we confirm yang kita tak buang masa discussed crack kepala hotak tapi akhirnya projek tak dapat pun. So, we came to conclusion to call for a discussion again kalau aku dapat result positif dari pemberi dana..  Aku excited tapi dalam masa yang sama takut sebab kita susah nak predict apa akan jadi esok, buatnya kes naik, lockdown again, and leave me in miserable handling all the fund alone... Uwaaaa, jenuh ler.

Lagi satu, aku dah dapat kereta baru.. yeay.. Setelah 13 tahun, aku pun tukar kereta. Macam mana aku takda perasaan teringat rumah lama yang dah 10 tahun aku duduk, aku pun takda langsung perasaan rindu kat kereta lama yang aku tinggalkan di opis. Hahahaha.. Tahu tak apa maksud bila kita tak teringat, maksudnya, aku memang nak sangat perubahan, I deserved the changes. Yeay

Aku pun dah ada boyfriend baru sekarang... arghhh, line tak ok pulak nak transfer gambar...

Terima kasih kerajaan benarkan pengeluaran KWSP, aku dapat start projek aku awal sikit.... 

Line internet ni bila mai tenghari nak masuk ke petang, memang problem...

Aku tak prefer meeting petang.. Pagi lebih baik...

No comments: