Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason
Powered By Blogger

Friday, October 28, 2022

Antibody dari USA

 Sejak 2 bulan lepas, aku nak beli new set of antibodies untuk projek aku. 

And since result eksperimen yang aku buat tu promising, so, aku nekad nak order je banyak2 from the same supplier. Supplier tu dari USA dan nak jadi cerita dia naikkan harga kaw2 okeh. Sakit jiwa. No wonder la banyak business malaysia katop kedai. 

Lepas kejan finance dan sebagainya, kami banyar more than RM25K for that antibodies.

And tadaaaaaa.. Just 10 minutes ago, after waiting for 1 month, supplier tu bagitau dia dah shipped the item. Maigod.


Aku rasa macam perasaan berdebar nak jumpa pakwe lama. 


Arghhh. 


Nak pakai baju apa ni masa terima parcel tu nanti.


Nak kena mekap la kan..


Cant wait!!!!

No comments: