Everything Happen For A Reason

Everything Happen For A Reason
Powered By Blogger

Sunday, November 7, 2021

Boss aku pencen.. bekas boss la to be exact

 People comes and go, so, do I,,

Last month, bekas boss aku bersara secara pilihan..

Beliau boss kedua aku, dan pernah menjadi the bigboss di Kulim.

I learnt a lot, a lot, bad and good things...

Banyak pengalaman pahit manis dan pengajaran hidup sepanjang aku bekerja dengan beliau, aku belajar to be careful with colleague.. Colleague can kill you from behind...

Bila aku dapat emel makluman bahawa beliau akan bersara, aku rasa maybe this is the right time untuk to let everything go...why not kan...

Aku whatsapp beliau


Rupanya, bila aku baca balasan beliau, aku rasa sayu

Betapa satu hari nanti, aku juga akan berada di situasi beliau.. itu la kehidupan kan..
Semoga Allah makbulkan doa beliau terhadap aku..aminnnn

Tah la, lately ni memang cepat touching sikit..

Btw, aku nak pergi somewhere esok.. meeting my bestfriend.. nanti tah bila dapat bercuti bersama lagi...



No comments: